kära vänner

det verkar som j.m & j.a är riktigt tighta & det är helt enkelt någonting jag får ta. kärleken har inga gränser & hur mycket jag än skulle vilja ha honom för mej själv så är jag glad att han funnit någon att ha vid sin sida. great!

torsdag.. fredag.. LÖRDAG!

vi har bokat boende i london nu. bra bra, dock vet jag inte var. någonstans centralt, men hahha, london är ju rätt stort. faen vad kul det ska bli.. två dagar kvar till dagen det. i morgon jobbar jag tidigt. 8-14. likadant på fredag & sedan bär det av mot herrljunga & på lördag mot london. lovely!

ikväll har jag varit hemma hos christian & linda, dock utan linda då hon är borta i dalarna & har det mysigt. vi lagade riktigt good mat & kollade på en sjukt spännande match mellan turkiet & tyskland. fasen så synd att turkiet inte vann. sjukt nära!

take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91