ladies and gentlemen

goddag!

jag har sovit sååå gott inatt & drömt hur mysigt som helst. vem vet.. kanske en dröm som går i uppyllelse.

idag är det sverige mot spanien, jaaaaaaaaaaa. & vi ska vinna, vi kan vinna. jag tror vi vinner. hmm. vad ska ni göra ikväll? jag ska se matchen, såklart. går nog över till mathilda som ska ha massa tjejer över för lite fest lite senare. ååh, så kuul. ska alldeles strax äta, städa & sedan gå en stund på stan. jagka gå till systembolaget & kolla så de har hyllorna frontade.. eller inte.. men jag ska iaf handla vin. vilket har jag dock ingen aning om. får skriva en lista på alla viner jag vill smaka [alla som finns?] & sedan är det bara att börja bocka av.

nu kurrar magen för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91