lets do it, lets fly




nu är det måndag igen & det innebär att detta är dagen då jag skall påbörja ett nytt vackert kapitel i mitt liv. i morgon börjar sommarkursen i nutrition & jag skall bättra mej vad gäller träning [mental&fysisk] , mat & liknande. sluta me allt förbannat socker & äta maaat istället. för att inte kunna slarva, eller att slarva mindre iaf, så kommer jag dokumentera en hel del häär. det ska bli kul. det här kommer innebära mer recept, tips på träning & liknande.

om ett år ska jag springa götebogrsvarvet & om två år är målet stockholm marathon.


ikväll glömde jag bort tiden när jag var ute på en lång promenad. jag fastnade på en hel del ställen för att fota & det är inte svårt att få fina bilder nu. det är verkligen en vacker tid nu. helt underbar. hela den här dagen har faktiskt vart sjukt bra. typiskt att anna skulle åka hem lite tidigt, men guud vad kul vi hade igår. alltiiid såå kul att träffa anna. efter att anna åkt hem idag åkte jag me mathilda ut till tylösand & mötte upp linn & petra & lite annatfolk som redan var där. sa jag att dagen var underbar? det var den! efter några timmar åkte vi hem till linn & tittade på fotbollen sedan promenerade jag hem & bara tog det lugnt. vid nio gick jag ut för promenaden & var hemma först halv elva & då var det fortfarande ljust. lovely.

nu ska jag diska & sedan sova, i morgon blir det morgonpromenad vid havet innan frukost & föreläsning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91