nedräkningen har börjat

i natt drömde jag jättemysigt igen.. eller vänta.. drömde?

igår var hur skoj som helst, om vi bortser från övertiden på matchen mellan sverige & spanien. vilken kväll, vilken natt.. ja allt var bra, förrutom det är glaset me vin inne på mårtensons. usch, inget gott vin där inte. det kunde kvittat.

idag har vart lite segt, fast ändå bra. den började oerhört bra.. sedan var jag tvungen att äta lite för att sedan ligga & se på tv & somna. vid fyra drog jag till sats & tränade spinning & core, vilket kändes riktigt gött. efteråt åkte jag & linn A & handlae tacos på ica & oj så gott det blev. mums!

nu ska jag se csi & sen måste jag läsa lite.. nedräkningen har börjat, tolv dagar kvar!

idag är det christian dag. sjugosex år fyllda är han nu. grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91