open up your plans & damn youre free

nu har jag varit ute & sprungit en sväng. kändes underbart & jag har beslutat mej för att börja springa varje dag nu. det behöver inte vara långt, för de korta vändorna känns lika underbara dem. det är sköönt, men det hade varit ännu bättre me en ipod eller liknande. jag tror jag måste köpa en!

runners.. vilket jävla tidning. aldrig tidigare har en tidning kunnat inspirera mej som den gjorde när jag läste den idag. oerhört härliga repotage om folk som uppfyllt sina drömmar & folk som sprungit maraton hit & maraton dit. en man hade, tillsammans me bara ett par andra, sprungit genom sahara. sahara.. vet ni hur långt det är?

sjukt långt

lyssna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91