reklamationsnämnden here i come

yees, samsung tycker uppenbarligen att jag skall ta detta ärende till nästa nivå, då jag fick ett kostadsförslag på 1500 spänn för att få ordning på telefonen. alternativt 218 kronor för att skrota den. hahha, de är verkligen inte mänskliga.

nog om det. sitter & titttar på hur mycket det skulle kosta at hyra bil i usa & också på flygbiljett till thailand. snart dags att boka & ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag. nu ska jag snart ta tag i mej själv. ta en promenad till ica, handla lite & sedan laga maaat.

Kommentarer
Postat av: Anna b

YO! jag ska bli flitigare blogg läsare nu.. samt skaffa en egen tänkte jag. jag behöäver saker att fylla min vardag med. tack för en förträfflig helj! PUSS

2008-06-23 @ 18:33:55
Postat av: emelie

tack själv! youre the beeeest, pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91