stop. walk away from that wall

hej goingar! jag grät aldrig de där tårarna, gick inte på beställning. men jag mår bra nu igen. ibland blir det lite mycket bara. jag har varit ute på en promenad & så har jag varit på ica en sväng. promenader & mataffärer gör mej glad. när jag kom hem gjorde jag en sjukt god sallad. receptet kommer i morgon bitti.

här kommer en liten update på dagens

frukost: två smörgåsar [me hela korn] me äggröra. två glas vatten
äggröra: två hela ägg+ en vita. salt & peppar.

lunch: omelette med kryddig korv & tomatsallad

mellanmål: fyra knäckebröd me mjukost [skaldjur]

middag: sallad me fetaost, rostade solrosfrön & avocado


& dagens aktiviteter

60 minuter morgonpromenad
40 minuter cykling
45 minuter kvällspromenad


nu är det dags för lite styrketräning här hemma. efter det floursköljning & tandborstning, för att sedan sova så sjukt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91