vad sägs om.. lördag kväll?

jag ser the hills. har vart på stan en sväng tillsammans me linn & jag köpte en solpuder på make-up store. så fint & sötaste linn gav mej en rabatt-kupong på hundra kronor, perfekt! åter igen, tack sötis.

fan, dejt alltså. jag är sugen på en riktig dejt & det pratar ja ofta om. dock känns det inte alls som samma sak här som i usa. är det? vad vet jag, vad tycker ni? [djup suck] jag är helt off. vad gäller träning. jag känner mej pluffsig. jag suckar högt. jag vill ha min ipod igen! jag vill ha någonting som kan spela musik i öronen när jag är ute & går. ingen motivation till att varken springa eller cross-trainer utan min musik. vad ska jag göra? är det någon av er som har en ipod eller liknande till salu? suckar igeeen. det är inte det att jag är sur eller ledsen, bitter. jag vill bara att det ska vara fredag klockan fem i herrljunga. träffa familjen & träffa anna & kanske liselotte? & sen vill jag ha lördag morgon påväg till flygplatsen & sedan sitta på planet. sedan vill jag vara framme i london för att leta rätt på vårt hotell & sedan på hyde park. framåt kvällen vill jag stå framför en scen & vara förväntansfull. jag vill se john mayer komma ut på scen & sedan få höra hans ljuva stämma & låta den ta över min kropp & min själ. låta tonerna lyfta mina fötter över marken så jag längre inte står på stadiga ben. jag vill sjunga me i varenda låt, men samtidigt inte sjunga för högt så jag inte hör hans röst. jag längtar. längtar så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91