vilken natt, vilken dag

vilken natt. vilken dag. vilken kväll idag. vilket liiv. heelt fantastiskt.

igår vid tio-tiden efter ett träningspass & efter många om & men bestämde jag mej för att gå & sätta mej me mathilda & emma på gastons. michael som just flyttat hit från herrljunga hängde på & vilken kväll vi skulle komma att få. oj oj, ett glas vin slank ner & jag kände mej aningen rund om fötterna. sol & träning gör minsann sitt. helt plötsligt står johanna [från halmstad.. som jag mötte på mallis] framför mej & ropar ut mitt namn, sjuuuuukt hur glad jag blev! ytterliggare någon minut senare står ett flertal flaskor champagne på vår bord & killar som serverar, trevligt! champagnen slank ner den me & likaså något glas vin ytterliggare & sedan var det dags att gå vidare en sväng. caféet stod på tur & där mingla vi lite till vi fick höra att mårtensons hade öppet. dit skulle vi & dit gick vi. gratis gratis & sedan stod vi där uppe på scen, som blivit något av ett behov för mathilda & mej. hahah. tänk som det kan gå & tänk hur grymt kul man ha.

idag har vi vart på tylösand hela dagen. tog cyklarna ut vid tolv & stannade ett antal timmar för att steka. så himla fantastisk. nu sitter jag här i soffan & lyssnar på katie melua & funderar på var denna kväll kan ta oss & på om jag eventuellt skulle skicka iväg ett meddelande men tänker i samma sekund att nej det är nog inte värt.

till att börja me ska jag iaf smörja in mitt kropp & sedan fixa ordning håret. efter det blir det good sallad. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91