www.traniing.blogg.se & så mr zelmerlöw!

ja, det är väl bäst att förtydliga min nya blogg. www.traniing.blogg.se
vad den handlar om kan ni säkert redan lista ut. ;)

idag har vart lika bra som igår, om inte ännu bättre. blir bara bättre & bättre på jobbet. idag hade jag flera oerhört nöjda kunder som verkade tycka att jag var någonting alldeles speciellt & det är vi ju, alla. en dam sa till mej när jag expederat henne & hon skulle gå ut ur butiken tillsammans me sin man; har någon sagt att ni är de trevligaste av alla systembolag i sverige? känslosam som jag är, rös jag i hela kroppen & kunde leva på de orden i flera timmar. mr zelmerlöw var inne idag också. dock handlade han inte av mej, vilket nog var tur. jag hade troligtvis blivit jävligt nervös. sjukt snygg.. vi konstaterade att han är snyggare i verkligheten än på bild eller i tv. då kan ni kanske tänka er?

jaja, nog om honom.. direkt efter jobbet drog jag & tränade & sen åkte jag hem, duschade & gick över till mathilda en stund. nu sitter jag här & skriver & söker samtidigt något vin till morgondagens fest. efter en veckas klirrande är man riktigt sugen.. dessutom har jag fått upp ögon för säkert hundra nya viner jag vill testa. mycket vinprovning i sommar, mina vänner! räkna me att jag kommer öva viner så fort ni har vin på en fest, kul va!?

shit så glad jag är!

Kommentarer
Postat av: joanna

Ahh måns :) Kan man bli snyggare än vad han är på bild alltså? cooolt. Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91