youll be on my mind forever

det är såå mysigt i min lägenhet nu. jag älskar den verkligen

tänk den dag man träffar någon att dela livet me. trots att jag trivs hur bra som helst som singel just för tillfället så längtar jag till den dagen.. ja & främst att den dagen någon gång kommer. det finns mycket som snurrar i mitt huvud vad gäller män just nu. jag vet inte riktigt vad eller hur jag känner, men det är någonting jag tänker ta reda på. jag måste bara ha lite tålamod. & have a little faith.

suck, kärleksfilmer. de kan verkligen få mej att tänka

i morgon går tåget vid nio & jag tänkte eventuellt palla en liten morgonpromenad innan. därför ska jag nu tända några ljus, se klart på filmen, borsta tänderna & sedan lägga mej i sängen, blunda, meditera lite & tänka på allt underbart som kretsar kring mej dagarna i ända. jag tycker om er så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91