alkoholhalt: hög.

hej alla. idag är jag bakis. rejält bakis. mår inte helt okej alltså, blev några glas för mycket igår om man säger så. nu har jga bestämt mej för att ha några vita veckor framöver, till jag känner mej stabil. nu ska träningen tas på allvar & allt sånt. önskar att carolina hade stannat till i morgon. hade vart skönt & prata me henne nu.

den här helgen har förövrigt varit sjukt bra. igår målade vi om min lägenhet på dagen, blev hur fint som helst & på kvällen gick vi & åt tillsammans på gastons, caesarsallad tog jag, mums! det var riktigt bra & jättemysigt. dit vill jag gå snart igen! efter gastons gick carolina & jag hem till mej & joanna kom också. efeter en stund gick vi vidare till emma & hennes pojkvän på lite förfest. det blev en lyckan sådan, riktigt riktigt skoj. men riktigt, alldeles för mycket alkohol.

nu ska jag gå ut & gå en sväng. vi hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91