always love

jag känner mej så lycklig. jag vet att det kommer plötsligt me tanke på hur jag skrivit i många inlägg tidigare. men det är så det känns nu, lycka. ren lycka. vaknade till say me john mayer & dagen kan inte börja bättre än så. [jo, det finns något som skulle kunna göra den helt perfect, men mm] sen bar det av till anna & studio 36. mer ljusa slingor & nu blev det ljuust. nästa gång ska jag blondera hela håret. bara för att testa liksom. nästan gång är det dessutom någon eller ett par månader närmare konserten. aah, jag kan fortfarande inte tro att det är sant. ni förstår inte hur mycket detta betyder för mej. kan tyckas låta jävligt töntigt, men jag tycker det här är helt fantastiskt. att känna sådan passion för någonting som jag gör me john mayers musik. att man kan bli så glad av ord & melodi & känsla & allt var det innebär. att gå på en konsert me john mayer ligger verkligen högst upp på listan av mina drömmar & nu ska den uppfyllas. det finns nog ingenting jag hellre vill göra just nu. drömmar behöver itne alltid handla om "stora" grejer. [fast det som är en "liten" eller "stor" dröm för någon behöver inte vara detsamma för någon annan, såklart]

med rätt inställning, vilja & kärlek kan man övervinna det mesta.
jag har alltid trott på min förmåga att må bra & bli lycklig & nu känner jag att jag är på rätt väg

eller hur är det helt fantastiskt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91