arbete att erbjuda?

åh, det finns så mycket jag vill göra. sitter & tittar på arbetsförmedlingens hemsida, på jobb utomlands. mycket au-pair jobb & jag är sjukt sugen på att söka & dra. nya zeeland, usa, canada eller italien. men de flesta handlar ju om 6-12 månader & det fugerar ju som ni kanske förstår inte just nu. typiskt. jag har så himla mycket drömmar, så mycket jag vill göra. nu börjar jag bli lite stressad inför sommaren också. inget jobb än så länge. hur ska jag klara mej om jag inte får något jobb? suck, är det någon av er som an erbjuda mej ett jobb? hahah, jo, jag känner mej nästintill desperat. jag skulle egentligen kunna tänka mej att jobba vart som helst i sommar, helst vid havet någon stans. men sen vill jag ju vara kvar här, i halmstad. dels för att det är en riktig sommarstad & jag tror att det kommer vara helt fantastisk här under sommaren [me tanke på att det är det redan nu] men också på grund av att jag har min lägenhet här. att finna boende på annan ort är kanske inte så lätt. [herrljunga såklart, men.. halmstad.. vs herrljunga.. i sommar?] nej fan. det här börjar jaga mej rejält nu. jag vill ha ett jobb. jag vill tjäna pengar

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91