choklad & katrin shulman

då var den chokladen näst intill uppäten & jag mår nästan illa. nu åt jag bara för jag hade hemma igen. åh, men inget dåligt samvete här inte. har promenerat me camilla & linn & jag ska ju träna ikväll också. man måste få unna sej saker man älskar i livet, trots att det inte alltid är det nyttigaste eller bästa alternativet. nu är jag iaf inte sugen på choklad längre. dessutom är det bättre att äta mycket på dagen än att stoppa i sej allt på kvällen. detta på grund av att mycket av det man stoppar i sej på dagen hinner förbrännas. så det så.

nu ska jag gå & shoppa träningsskor.
hörs senare babiiieees.

jag älskar keso & lingonsylt. idag fick jag bekräftat att jag inte är den enda som gör det. nämligen katrin schulman gör det. det var ett tips från henne i hennes blogg för dem som ville ha någonting att äta när sötsuget tog över tankarna. samma tips ger jag er. sjukt gott [& där får ni som tycker jag låter konstig, hah!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91