det där me magi

det är någonting jag egentligen aldrig förstod mej på, tills jag själv fick uppleva det. den kvällen, den torsdagkvällen för en kort kort tid sedan då hela mitt liv förändrades. & jag blev lycklig & jag blev glad, jag ville dansa & jag ville skrika ut, ta ett fotografi av känslan. kärleken, magin. mm, det är visst någonting magisk me musiken, me honom. me dej.

anna & jag träffades över en promenad idag. vi hamnade på kärleksstigen var jag inte varit på ett antal år. vi pratade om allt & inget solens strålar var helt fantastiska & vi njöt. fåglarna kvittrade, det är vår! efter promenaden var det dags för mej att börja mitt uppdrag me att panta burkar & visst gjorde jag det. dock handlade jag senare upp dessa då jag köpte choklad & dessutom åkte & sola. skönt me värmen, men särskilt mycket färg vill jag inte påstå att jag fick. när jag kom hem tog jag en liten springrunda. riktigt nöjd me mej själv faktiskt & idag gick det dessutom mycket lättare än det gjorde igår. jävligt skön känsla när man kommer in på upploppet. ska nog börja springa mer faktiskt! nu har jag precis beställt lite kurslitteratur & en kokbok av nigella lawson, jag har skrivit ut massa cv & personliga brev och jag har skickat in belastningsblankett till rikspolisstyrelsen så jag skall kunna börja vikariera på skolor i halmstad. nu skall sökas jobb som bara fan i veckan. någon gång framöver ska jag köpa en italienska-kurs på cd, så jag kan upprätthålla mina kunskaper. men det får bli när jag tjänat ihop lite pengar!

i morgon åker mor & far till thailand. [kommer sakna!] vill också resa!! men jag är glad över att få åka tillbaka till min lilla lägenhet i halmstad. däremot hade jag inte haft någonting emot ett besök framöver, av någon mycket speciell, men det skall man nog inte hoppas för mycket på. hur ofta sker någonting sådant så spontant? jag får nöja mej me känslan.

förövrigt har veckan som gått varit helt lovely. jag har nog älskat nästan varje sekund av den. vill inte ens tänka ut någonting som varit mindre bra me den. varför liksom? den kommande veckan blir nog heller inte hel fel. dock måste jag verkligen plugga i morgon & det mycket. sen är det ju pt-cirkel på kvällen, härligt!


sov sött!

lycka till alla bmano-sötisar på matte-tentan i morgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91