en hemlighet som inte fanns men avslöjades

fasen vilken kul kväll det kommer bli idag, det känner jag.

igår var det myskväll hos joanna. hanna, mathilda, joanna & jag satt till en början & tittade på lets dance. efter en stund kom linn me sina två vänner från helsingborg, johanna & petra dit. de hade me sej vin & vi korka upp direkt. två glas rött & jag var i farten. vi drog till bulls & satte oss där en stund, tog et glas & sen drog vidare till gastons. sjukt lite folk så därifrån drog vi rätt fort. morfars var nästa destination. har faktiskt inte vart där någon kväll tidigare, utan bara varit & fikat på dagarna. riktigt mycket folk & bra var det. vi tog ett glas vin & stannade kvar där hela kvällen lång. inte ofta man går ut en fredag nuförtiden, men det var bra & jag hade riktigt skoj. ivid åtta-tiden ikväll startar festen hos linn & fy fasiken vad liv i luckan det ska bli. dock inte ett böljande alkoholhav som anna skulle uttryckt sej. anna ringde igår & karin idag. jag är en lyckans ost! stackars camilla då som blivit så sjuk, 42 grader visade tempern [?] igår, höög! jag hoppas hon blir frisk snart iaf, tur att hon har robban hos sej nu, han är snäll, det är bra det.

gick på stan me linn, johanna & petra förut & hittade ett jättefint linne som jag senare köpte. får väl se om jag känner för att ha linne ikväll. hittade sjukt snygga pumps också, men får ta det lite lugnt me shoppingen, som sagt.

nu ska jag in i duschen & fixa lite inför kvällen & efter det blir det lite quinoasallad me kyckling. mums. idag ska jag vara riktigt snygg punkt slut. ha den bästa lördagen ever

Kommentarer
Postat av: joanna

Snyft, jag vill också gå ut och festa med er... =/ Fan vad det regnar och är pissväder dessutom! Hoppas ni får jätteroligt ikväll, hälsa alla. Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91