ett avstånd

oh en såå mysig kväll. träningen gick hur bra som helst, men kände att jag inte hade tillräckligt me energi för att mina kropp skulle palla ett ytterliggare pass. jag var ju trots allt ute & gick i morse också. efter träningen gick jag iaf hem & duschade, bakade bröd & städade lite. bröden blev riktigt bra, men hade velat ha dem något mer fluffiga än de blev. hade nog i för lite eller för mycket av någonting. men men. de var goda iaf. vid åttatiden kom camilla över. vi har sett på tv & pratat & ätit lite smörgås & druckit te hela kvällen. alltid lika mysigt! i morgon hoppas jag att camilla, linn, joanna & jag kan ses allihop. hade vart riktigt mysigt & så var det alldeles för längesen nu. en vecka nästan.


"råkade" slinka in på aftonbladets sida viktklubb där det fanns en tabell över vilket godis som var bäst & sämst i kaloriväg. ey, mina favoriter ligger på 44 kcal/pralin. det är ju helt sjukt. en liten chokladtoffe-pralin är lika med ett relativt stort äpple. hm, vet inte riktigt om jag kan [eller snarare vill] tro på det. jag tänker iaf inte sluta äta dem. jag älskar karamellkungens choklad-toffe. men kanske att jag kan äta dem me måtta när jag har detta i åtanke.








mm mm mmmmm




är ett avstånd allt som finns kvar mellan oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91