för oss livsnjutare

jag har just avnjutit en spenat/quinoa-sallad me kyckling & tomat-basilika creme fraiche & nu sitter jag häme ett glas vitt. hur sjukt gott som helst. hade jag inte varit så mätt som jag är hade jag lätt tagit en portion till. perfekt natt-mat me andra ord. jag känner mej som en riktig livsnjutare


spenat/quinoa-sallad me kyckling

quinoa
kyckling
spenat
röd paprika
majs
peppar
tomat&basilika fraiche

koka upp quinoa & stek kycklingen på låg värme. skär upp grönsakerna & lite senare även kycklingen i mindre bitar. blanda ihop alltsammans i en skål & toppa sedan me creme-fraichen. ikväll serverar jag måltiden tillsammans me ett glas vitt vin, men självklart finns det andra alternativ. väl smakat!

nu ska jag göra ordning mej det sista & sen bär det av mot linn. livet är underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91