fuck that shit, im happy!

idag sov jag rätt länge & rätt djupt. vaknade o8 & som vanligt önskar jag ju att jag klivit upp, men fuck that shit, im happy anyways. idag skiner solen bakom molnen, humöret är fortfarande på topp. idag har jag, trots min sena uppklivning, hunnit me att äta både frukost & lunch, riktigt stolt över mej själv! nu sitter jag & tittat på årets fotografi, men skall alldeles strax fortsätta me läsningen. vid halv sex idag blir det pt-cirkel, ska nog gå dit lite tidigare.. så mysigt på gymmet på nåt sätt!


ett sunt & snabbt lunchtips

kelda fabulous fish soup med toast

kelda fabulous fish soup
garnering [ex persilja/dill]
fullkornstoast
philadelphia 5%
gurka

[för en matigare soppa; släng i ärtor, lax & räkor.
använd fler grönsaker till toasten också, gärna i olika färger]

smaklig lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91