have no fear for getting over

you better know that in the end, its better to say too much, than never to say what you needed to say

kan man vara annat än glad på en dag som denna? jag har haft en så goo känsla i min kropp hela den här veckan & jag vill dansa in våren & skrika ut till hela världen hur glad jag är över att ljuset är här. jag ahr världens bästa vänner & världens bästa familj & jag är snällare mot mej själv. jag känner rus av lycka.

im letting go of all my lonely yesterdays, ive forgiven myself for the mistakes ive made

solen skiner & himlen är blå. åh, vad det är skönt att leva då! precis så känns det, men igår när solen inte sken visste jag ändå att den finns där, där bakom molnen & inom mej. jag tänker fokusera på glädje & positivitet & den här gången tänker jag inte släppa fokus en sekund. jag tänker inte sluta hoppas, inte sluta tro. jag tänker leva i det.


i cant do anything but celebrate life these days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91