idag är en alldeles särskild tisdag

& som jag har tänkt, på x y z å ä ö & jag har promenerat & jag har vart på föreläsning & jag har vart på biblioteket för att plugga & jag har vart på spinning & jag har lagat mat. morgonen började helt fantastiskt. camilla & jag möttes upp på gården o6.3o för att inleda dagen me en promenad på galgberget. vi gick i soluppgången & vi fick båda känlsor av vår. helt underbart. det var sju grader redan halv sju på morgonen. det är helt amazing ju. efter promenaden hade jag en ganska lång stund till föreläsningen skulle börja så jag kunde i lugn & ro äta en god frukost & titta på nyhetsmorgon. såå gööttt. jag älskar att kunna ta det lugnt på morgonen & i morgon ska vi [eller om det blir jag själv] göra en favorit i repris. vet ni, jag ändrade min väckarklocka-melodi till john mayers say & jag kunde me zero proplems kliva upp klockan tjugo över sex trots att jag somnade relativt sent. han är ett mirakel, den där mayer.

idag såg jag ett reseledarjobb i italien på arbetsförmedlingens hemsida. jag funderar verkligen på att söka, men det finns anledningar till att stanna i sverige också.

det har vart en bra tisdag idag. jag gjorde världens godaste wrap förut. ska lägga upp bild & recept i morgon, elelr när jag klurat ut hur man för över bilder från mobilen till datorn rättare sagt. linn har fortfarande min kamera eftersom jag glömde ta den idag när vi sågs på biblioteket. typiskt. men, jag lovar, när jag väl får upp bilderna kommer ni inte kunna göra eller fokusera på någonting annat än att just laga denna utsökta måltid. mums!


ååh, blir galen på 29oo happiness by the way. det händer för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91