john mayer

min gud, du fyller mej me inre glädje, ro & lycka.

shit vad john mayer är bra! & vet ni vad. i sommar kommer han till london & jag funderar på att dra dit! jag måste se honom, jag måste, jag måste. om det så skall vara det sista jag gör, det är mitt kall. lyssnar på hans skiva rooms for squares nu & den är så sjukt bra alltså. & vi ska inte tala om hans nya say. gud. jag är riktigt sugen på att lära mej spela gitarr nu. tänk att kunna & sitta & spela john mayer- låtar hela dagarna, varva det me träning & matlagning. jag har såå många drömmar & så många drömmar jag kan uppfylla, do it, do it now em!

jag skulle plugga nu var meningen, som alltid. men, nu har jag kommit på en grej. jag måste lyssna på herr mayer nu. & därför har jag beslutat mej för att efter träning, dusch, matlagning & så ska det låta/lets dance så ska jag läsa i många timmar, annars får jag inte gå på linns fest i morgon. så är det bara. det är så. inte ens träna ska jag få göra isf, men det vet man redan att jag komemr göra iallafall, men nu ska jag se till att läsa i många timmar ikväll. när det är mörkt. tända ljus, ta hand om mej själv & bli glad över att jag pluggat bra.

ska jag på fest i morgon, så ska jag bannemej fira min disciplin, annars blir det inget.
& hey, ni minns väl att jag sa att jag skulle ha ett par vita veckor!? vitt vin only! :)


shit, vilken underbar dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91