just keep me where the light is

nu är jag genomsvett [skorna var hur bra som helst]& ska alldeles snart ta en dusch. en kort sådan. jag har lite bråttom, så sitter jag här. camilla har blivit sjuk & jag tycker jättesynd om henne. hon är värd att bli frisk direkt så jag hoppas en ängel kommer till henne & gör henne frisk, nu, snart, på en gång. camilla är en riktig sötis! & snart ska jag iväg till en annan sötis, joanna. vi ska ha en go myskväll me lets dance me gänget. helt fantastiskt.

sitter & lyssnar på john mayer & laddar upp inför kvällen. meeen, vet ni!? biljetterna till john mayer i köpenhamn var slutsålda tidigt idag. typiskt! men jag ska ju iaf se honom i london & hur sjukt coolt är inte det?

hoppas ni får en fredag finare än nånsin
just keep me where the light is



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91