något gott framåt kvällen

godkväll ni vackra. det är kväll igen & det regnar. lite mysigt när ljusen är tända & man hör smattret mot fönstret. i morgon vill jag vakna upp me sol dock. det är helt underbart att skymta den blå himlen & en gassande sol när man tittar ut genom persiennen [fast den måste bytas ut, persinenn alltså].

med tanke på att jag skall ha fokus på sund kosthållning de närmaste veckorna har jag beslutat mej för att passa på att lägga in lite härliga recept jag lagar. för att inspirera lite extra kommer jag även lägga upp bilder så ni får se hur lovely they are. i morgon blir det en pastasallad med soltorkade tomater & feta [á emelie] detta är en av de allra godaste måltiderna jag någonsin ätit. så ett hett tips är att ni kommer tillbaka & tittar i morgon.

nej, nu är det dags att lägga sej & läsa litegrann. ska inte somna såå sent inatt, vill upp & promenera, äta en god & lång frukost & sedan återgå [eller börja] me studierna. sedan är det ju träning också såklart. & sen träffa linn & joanna. what can i say; i love them. oh, anna & jag har även bokat biljetter till malmö/köpenhamn över påsk. vi ska hälsa på rebecka & as far as i know us, vi kommer ha så sjukt jävla kul & så himla himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91