nu ska vi slåss

känner lite ilska inom mej efter att ha vart runt & läst kommentarer i bloggar som folk skrivit. herregud, folk är verkligen patetiska. avundsjuka. varför är det så många som inte unnar andra människor lycka, glädje? jag kan verkligen inte förstå det. det är ju det som är syftet me livet. bland annat. att uppnå det, sina drömmar. men nu ska jag slå ut det! camilla & jag ska på box & slåss & det ska bli så himla gött. på tal om camilla så har vi haft en jävligt rolig & rätt så märklig dag tillsammans. vi har inte kunnat sluta skratta. det började lite lätt i morse när vi var ute på morgonpromenaden, eller då var det mest leenden & ord som hur underbart vi tyckte det var. när vi senare träffades för att cykla till skolan tillsammans så spåra det näst intill ur. vi började prata om att åka på idol-audition & den ena historien ledde till den andra. i skolan blev det bara bättre & bättre. visst var vi tysta när Lene, vår lärare, prata & vi gjorde lite uppgifter. när det sedan var slut på lektionen spåra det åter igen ur & vi drog till maxi. väl där var det en väldigt flirtig säljare & vi kunde inte sluta skratta.  såhär fortsatte det till vi skiljdes åt för att gå till varderas lägenhet. sjukt kul dag helt enkelt & den är inte slut än!

jag gjorde & åt riktigt god lunch idag. recept & bilder på det kommer lite senare. kan avslöja att det handlar om kyckling, chili & färsk ananas. riktigt härligt & gott! har druckit massvis av vatten idag också, så nu bör jag ha hur mycket energi som helst. oh, just det. mor & far ringde idag också, från thailand. oh, det lät som de har det helt underbart, de är på koh chang de lyckostarna, jag vill också resa!

ne, nu är klockan mycket igen. dagarna går såå fort.

men vi hörs ikväll godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91