sex on the beach

åh, igår var riktigt skoj, idag är det inte riktigt lika bra, men det är värt det. man får vara seg en dag helt enkelt. en lugn dag utan träning & bara en massa godsaker. sen blir det andra bullar i morgon igen. ska alldeles strax cykla ut till eurostop, hörde nämligen av brorsan att godiset kosta 4.9o & så ska jag köpa grejer till tacos också. mums, idag är jag riktigt sugen på tacos. kanske blir en sväng upp till linns lya ikväll också. men jag måste plugga lite, så får se vad som hinns me.

nästa helg ska jag till herrljunga & hälsa på hemma några dagar. ska bli så himla mysigt tycker jag. mysigt att vara me mamma & pappa & me anton & carolina. för att inte tala om caesar. hoppas solen skiner litegrann. isf ska jag tillbringa så mycket tid som möjligt utomhus. i skogen, i trädgården. hoppas på att träffa lite vänner också & så ska jag blir fin[are], anna ska fixa mitt hår.

nej, nu ska jag ut i den friska luften


en liten hint, eller nåt.

- vad vill du ha?
- hmm, sex on the beach
- okej [ringer taxi]. då drar vi till beachen

det, det hade vart nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91