sexuellt umgänge

har ingenting me detta inlägg att göra men stanna, för guds skull, stanna.

hey, jag är klar me mitt cv & mitt personliga brev. blev riktigt nöjd faktiskt, var bara tvungen att säga det.
någonting annat jag vill säga innan jag hoppar ner i säng & drar över täcket över min kropp är att när denna vecka är slut ska jag ha sökt minst tre sommarjobb. yes. jag sökte en sommarkurs härom dagen & funderar ju på instruktörsutbildningen i augusti. men måste tjäna lite pengar också, de är alltid bra att ha!

i morgon måste jag byta ut några av mina vackra ljus. de har brunnit ner. det har vart lite för mycket romantik det senaste. & romantik kan ha många olika definitioner, yes, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91