stand up & be proud of yourself

solen skiner igen. som jag längtat efter den & för att njuta av den så mycket som möjligt tpg jag en lång promenad vid havet när jag vaknade idag. nästa gång jag ska ut & promenera på morgonen & jag har tid & det är sol & det är lite varmare ska jag ta me mej filt & frukost & sätta mej vid havet. hur bra början är det inte på en dag? när jag kom hem från promenaden var jag sjuuukt hungrig & det blev en stor skål me havregrynsgröt, lingonsylt & mjölk. hade ingen frukt hemma, men det är det nu ändring på. kom precis hem från ica & nu har jag inhandlat massa gott! mango, vindruvor, äpplen, apelsiner, jordgubbar, vaniljyoghurt, quinoa, bulgur, russin, torkad frukt, solrosfrön, kalkon, räkor, lite olika ingridienser till brödbak, pasta, knäckebröd, keso, majs, kidneybönor & lite andra grejer. mums! nu är jag redo to get going in the kitchen. tänk vad jag ska imponera på mej själv! men först; träning! i eftermiddag finns bodyombat & antingen spinning eller en liten joggingtur på schemat. efter träningen ska jag ta en lång varm/kall dusch, laga någonting riktigt gott & sedan kanske träffa camilla en sväng. kanskeatt vi lägger lite energi på studierna? hmm, njae, känner jag oss rätt finns annat att göra. men jag studerade bra igår kväll. då får man vara stolt.

idag är det linn axelstjernas födelsedag,  grattis sööt! det är också våffeldagen idag. hade jag haft ett våffeljärn hade jag kanske kunnat tänka mej att göra några stycken, men det har jag ju inte.

ska ni äta/har ätit våfflor?
ha en fortsatt fin dag

lite du är vad du äter-inspirerade bilder, men anna skipper,
släng dej i väggen! här finns inga förbud [vad gäller mat]

Kommentarer
Postat av: joanna

Ohh vad gott det ser ut :). Vi har med handlat massa gott idag, härligt med pengar! pusspuss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91