tvåtusenåtta, the year of loving

det kan hända att jag behöver snåla i alla månader fram till sommaren. såg just att mr mayer ska till köpenhamn också, vilket just kom ut på hans hemsida. detta betyder såklart inte att jag inte är överlycklig över att vi bokat biljetter i london me tanke på att det är sjukt coolt att man för första gången åker till london får se john mayer. nej, visst är det lite vemodigt, men varför då inte göra både och? åka till båda konserterna helt enkelt! jag ska snåla, jag ska dit, till vilket pris som helst, om jag får biljett vill säga. jag kan leva på vatten & pasta & havregrynsgröt om så är fallet. vet inte om jag nämnt detta tidigare men i london är det inte "bara" min mayer vi kommer att se, även eric clapton & sheryl crow kommer vara där. ooh, jag längtar så otroligt mycket, men nu måste jag verkligen börja spara, fixa ett jobb.. panta burkar

tankar inför morgondagen:

- skriva ut cv & personligt brev [många, många, nu skall jobb sökas som aldrig förr]
- anteckningsbok för utgifter & inkomster
- åka me & se carolina spela fotboll
- panta burkar & sola för pengarna [eller spara]
- melodifestival me karolina & förhoppningsvis också linn & liselotte
- kolla john mayers sida. [måste göra varje dag, kanske kommer upp ett datum för sverige!]
- ut & springa springa springa, möjligtvis promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91