days go by like never before

image422


jag hör mej själv när jag talar nuförtiden. brukar stanna upp & beundra mej själv. det är vackert tycker jag. att tycka om sej själv, att respektera, acceptera. att börja förstå & inse att den personen jag alltid kommer leva tillsammans me är jag själv & därmed basta. jag tycker om de människor jag umgås me & det skall inkludera mej själv.

i morgon, den sjuttonde maj, åker min syster & jag till kreta. det ska bli såå jävla kul att umgås me syster tjugofyra timmar om dygnet & vi ska bara ha det göött. njuta, prata, sola, bada, dricka drinkar, äta, promenera & framför allt ha det hur bra som helst. i loove min carolina.

camilla har spenderat några dagar hos mej & vi har haft det så sjukt kul, det har vi alltid tillsammans. i onsdag träffades camilla, linn, joanna & jag över en box vitt på en filt på en gräsmatta i solen. vi har det alltid så bra tillsammans. när solen gått ner gick vi hem till mej & lyssnade på go musik & pratade om allt möjligt. & inget. vi pratar i munn på varandra & det känns som vi gillar det på nåt sätt. vi har alltid någonting att säga varandra & har vi inte det så pratar vi iaf. om allt. allt. vi talar om djup, om grund, om kärlek, om hat. vi pratar om olikheter, om vänskap, om fester, om vårt tjat. hahah, jag kommer sakna er, trots att det bara är lite drygt en vecka kvar till vi ses igen. i torsdags umgicks vi över lite tacos tillsammans me linn pojkvän & hans grymma vänner. en kväll me tacos kan inte bli misslyckad, särskilt inte tillsammans me dem. nej nej, då är det bara braaa, som sagt. idag var det dags att packa väskorna & dra till herrljunga igen.

ikväll har varit hur mysigt som helst. anna har varit här efter titt på en fotbollsmatch på skoghälla. vi har grillat & vi har pratat. anna är också sådär underbar. sådär underbar som man inte kan beskriva me ord.

nu är det dags för mej att skriva ut de sammanfattningar jag gjort inför de uppkommande tentorna efter kreta. härliga tider. pronunciation me fonetisk skrift & annat trevligt & en tenta me second language learning. det låter helt jävla fantastiskt i mina öron & om de ska gå bra, suck

Kommentarer
Postat av: joanna

Haha vad underbar :) Ohh vad jag älskar er, heelt galet mycket. Ha en underbar semester! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91