i used to run in circles going nowhere fast

kära herrljunga. det doftar ljuvligt nu. nostalgin flödar när jag känner det, som om det var igår vi sprang runt me bara fötter i gräset. idag ska jag fixa ordning mina tänder & sen ska jag på rotary-lunch me min söta mamma. efter det blir stek i solen vid poolen hela dagen. sjukt gött kan jag lova. vid sjutiden ikväll är jag bjuden till liselotte. mysiiigt att träffas. idag är jag riktigt bra humör!

den här helgen ser ut följande

[ * ] tandläkaren
[ * ] rotary-lunch
[ * ] fredag kväll hos liselotte
[ * ] sola & bada
[ * ] promenader
[ * ] umgås me familjen
[ * ] jogging
[ * ] go-kväll me anna
[ * ] fira farfar på 92-års dagen
[ * ] gratta sara
[ ] frisören, ljuuuuuuusare! [världens bästa]
[ ] plugg plugg plugg
[ ] övrigt :)

fullspäckat! i love it

Kommentarer
Postat av: Olli

Oj vad mycket du ska hinna med i helgen!
Ha en super bra dag & en jätte trevlig helg!

Postat av: sara

hurra. vi ska ses!

2008-05-09 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91