ibland är det fan jobbigt att vara snygg

image391

sista dagen på vfun avklarad. jag tycker det är lite ledsamt, har haft det hur bra som helst den här veckan. & precis som jag skrivit tidigare har jag åter igen fått motivationen till att bli lärare. fan också. nu är jag förvirrad igen. typiskt. hahah.

ikväll är det nollningsmöte & linn & jag ska dit. efteråt ska vi hitta på någonting. känns som det var evigheter sedan vi träffades, linn & jag.. dock var det en vecka & en dag sedan. men som sagt, känns som hur längesen som helst! jag saknar mina vänner. joanna har jag inte heller träffat på länge.. vilket känns förjävligt. camilla träffade jag ju i helgen, men känns som längesen, hoppas vi kan ses en sväng i helgen.. eller nästa helg. liseberg nästa fredag cam? i helgen åker jag till herrljunga så då ska jag träffa massa vänner däär. mm.. det enda negatvia me vfun är att man blir lite associal. fast å andra sidan inte, me tanke på alla goa elever! hoppas iaf på att träffa alla mina fina vänner inom kort. alla i vårt halmstadgäng; det vore mysigt att ses snart igen.

på tal om vänner skulle jag vilja förtydliga att jag i mitt förhållande me tobias inte blev slagen, vilket någon eller några tycks ha uppfattat det som. att man blir sårad eller får ont kan innebära annat än slag. sedan kan jag även tillägga för er som inte känner mej så väl att jag använder mycket metaforer i mitt skrivande. kanske skall tillägga att blodet som rann i min panna hade orsakats av mej själv & bara av mej. det var tider. så vet ni det också.

februari 2oo8
"nu ska jag göra ordning mej, jag ska bli fin & pudra över blodet som runnit i min panna"


nu ska jag städa & så är det the hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91