im in no rush cause i like being solo

jag ger upp, i give up, i surrender

mm, nu överlämnar jag mej åt ödet. allt får ske som det sker. vad gäller kärlek, vad gäller de där märkliga varelserna som brukar kallas män. nu får det vara bra me sökande. den som söker skall finna, men oftast är det tvärtom. precis som me kläder. går man omkring & letar efter ett särskilt plagg man vill ha, finner man det ju aldrig. när man däremot inte söker hittar man alltid någonting, särskilt när man inte har pengar. detär ungefär likadant me killar, fast kanske inte det där me pengarna då.. såklart.

tvättandet gick alldeles strålande & det kändes ens inte jobbigt att utföra detta arbete. det är alltid skönt me nytvättade kläder. dock inte lika kul att lägga in dem i en något stökig garderob. därför skall jag ta mej an att städa i den i morgon.

nu är det dags att somna tror jag bestämt. i morgon är sista dagen på aspero. tråkigt, jag tycker om det där stället.

ha en fin natt me härlig sömn & mysiga drömmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91