nothing is holding me back

nej, jag skulle kunna göra vad som helst. men det gäller att prioritera & tänka

jag vill åka & hälsa på kim i malaysia i höst, helst tidigare, men det säger sej självt att det inte går. skall jag kunna åka till hösten gäller det att jag verkligen tänker till när det gäller [uh, jävlar vad äckligt en vindruva jag just åt smakade, blää] mina utgifter. jag kommer få leva oerhört ekonomisk i sommar & både festande & shopping kommer jag få dra ner på. det är det värt. lätt. tänk er; vita stränder, palmer, turkosfärgat hav, men framför allt kim. yes, det är värt det.

jag ser fram emot min tid framöver. i morgon kommer camilla hit, på fredag åker jag till herrljunga, på lördag bär det av mot kreta, en vecka senare är det hem & plugga, två tentor [blä], carolinas bal & student, fest me lärarstudenter som skall vara me på nollningen, sommarkurs i nutrition, utbildning på systembolaget, jobb, john mayer & london, etcetera etcetera. så kul!

nu ska jag studera ett par timmar, sedan sova

ps. jag måste få stoltsera ett slag;
fick vg på grammatik-tentan. överlycklig & sjukt stolt över mej själv

Kommentarer
Postat av: joanna

ohh ni är så duktiga båda två :) hurra för er!! Ska bli så mysigt att träffas imorgon, älskar dig! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91