sånt som ger mej huvudvärk!

vet ni vad som pisses me off jävligt mycket?

folk som undrar hur man kan må dåligt när man har det bra.

folk som inte känner en, folk som bara gör en usel beräkning på hur mitt eller någon annans liv ser ut. ni som inte vet, kan ni inte bara hålla käft? den här meningen ogillar jag något enormt

alltså, någonting som är så jävla irriterande är tjejer som ser jävligt bra ut som håller på att klaga på sitt utseende eller säger att de inte har bra självförtroende & självkänsla. tro fan att de har, allt de vill ha är uppmärksamhet.

suck, djup suck!

nu vill jag klargöra en åsikt jag har & som jag hoppas att många andra har likaså;
det är okej att må dåligt, det är okej att gråta, det är okej att vara lycklig, det är okej att vara stolt, det är okej att vara bra, det är okej att tycka att man är bra, det är okej att tycka att man är snygg, det är okej att känna att hela världen rasar samman trots att det som hänt kan verka som ett mindre problem för någon annan

det är okej att vara precis som du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91