summer in the city, nittonhundranittio plus arton

jag sa ju det! ja, att det skulle bli bra bara jag fick börja, me vfun/praktiken alltså. idag fick jag till & me tillbaka lite av suget till att bli lärare, så nu är jag dock lite splittrad & funderar åter igen på att läsa både biomedicin & engelska i höst. får väl se hur det blir. på tal om biomedicin fick jag idag besked om att jag är antagen till sommarkursen i nutrition. så precis som camilla säger är det egentligen den här månaden som är den enda chansen för mej att frossa. sedan är det dags att börja leva som jag lär. [vilket jag väl egentligen redan borde]

nu ska jag laga lite omelett tror jag. sedan får det bli träning träning träning, det längtar jag till!


psst. vill bara förtydliga en sak från mitt förra inlägg. det handlar inte om att jag inte inte vill höra folk berätta för mej att jag är fin eller duktig eller snäll eller vacker. nej, för vem tycker inte om att få komplimanger? däremot vill jag inte känna något behov av den, bekräftelsen. jag ska sluta söka efter den. jag vet inte om ni förstår hur jag menar, men äh, strunt samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91