the list that i would love but am okay without

visst, ni vet ju att jag är hur nöjd som helst me mitt liv just nu, me ett par justeringar [ex. studierna] så kan det i mina ögon bli perfekt. meen, ni vet hur det är, självklart finns där saker man vill ha.

här är ett par saker som ligger högt på min lista

- en biljett till kim i höst. hoppas på thailand i typ november
- längre hår på huvudet

- systemkamera
- gitarr
- biljett till john mayer i köpenhamn den 2o juni
- tid & pengar till en resa till canada [bilden, saknar dem så]
- att få behålla min fina bruna bränna
- att klara tentan i morgon
- komma in på biomedicin i höst
- att alla ska veta hur bra studenthälsan i halmstad är!

& självklart det absolut viktigaste

att jag mår så här heeela livet & att de jag älskar gör detsamma

Kommentarer
Postat av: emma

tack för peppen! symposiet gick bra, fick helt ok kritik av språkverksatden också, såg tydligen lugn ut (trots att mina händer skakade) (: hoppas att allt är bra med dig. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91