the love that i get

god förmiddag mina sötaa. igår hade jag en sjukt bra dag, kväll likaså. tänderna är nu rena & fina. nu ska dem blekas! vid sju-tiden åkte jag hem till liselotte & drack lite vin & umgicks me henne & frida. hur längesen som helst som jag träffade frida, så det var riktigt kul. hon berättade lite om hennes tid i guatemala & inspirerade mej till att göra någonting liknande. hade varit riktigt spännande att åka som volontär & dessutom läsa ett språk vid sidan av. coolt! några timmar & ett par glas vin senare gick jag till anna en sväng. alltid lika kul att träffa anna & det ska jag göra i eftermiddag/kväll igen! då blir det lite firande av hennes dag förra helgen & så kommer lite andra fina människor dit. ska bli kul!

nu är det snart dags att fira farfar på hans 92-års-dag. jag beundrar min farfar. han är en envis man me en oerhört stark vilja. riktigt cool är han. ha det bra farfar -jag har det bra!

nu ska jag lägga mej & sola en stund, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91