you got me feelin like a child now

har nu skickat in min vfu-rapport [från praktiken på aspero idrottsgymnasium] & bara två saker to go. eller tre egentligen. en närvaro lapp från aspero sen vfun & sedan två tentor, en på onsdag i second language learning & en på fredag i pronunciation me bland annatdet fonetiska alfabetet & intonation. härliga grejer att se fram emot.

på fredag eftermiddag lär det kännas härligt iaf. ska bli mys att se carolina i sin vackra balklänning & på lördagen är det fest i halmstad. lärar-fest inför nollningen & anna ska me, faaaan vad kul!

nu ska jag läsa igenom alla mina anteckningar & grejs & sedan är sovdags för mej
tillbaka till halmstad i morgon, så vill jag träffa lite vänner där nere.. & gå på bodypump!

the sun never goes down when youve got it in your heart, you know

image441

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

vad är en vfu-rapport?

Postat av: Anonym

Oj du bodde på det hotellet jag bodde på!

2008-05-27 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91