elva dagar

mm, elva dagar kvar till jag sitter på ett flygplan påväg till thailand, lovely, isnt it?

den här helgen har vart helt fantastiskt. anton, carolina & richard på besök, lite jobb, massa skratt & endel shopping. dessutom var jag ikväll på gymmet & det visade sej när jag ställde mej på vågen att lösgodisätandets slut inte "bara" gett psykiska resultat positivt utan även fysiska. & jag som ätit massa godsaker under denna period & mycket mer mat! i love it & jag är så stolt över mej själv. vilken bonus!

nu är det elva dagar kvar till thailand som sagt & fy fan vad jag längtar bort. inte för att jag inte trivs just nu, utan bara för att. hallå, jag ska träffa min allra bästa killvän! kim såklart!! fy fan, rent ut sagt, så kul det ska bli. tio dagars hårdträning & en j'vla massa pluggande framför mej. åååååh, eleven fucking days

nu ska jag fortsätta se på gossipgirl

så glad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt m Thailand o sol o värme i detta höstrusk ;) Inte ett dugg avis :p Hoppas du haft en fin dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91