fast forward one week

det är vad jag skulle vilja göra nu. spola fram en vecka. jag är trött på dessa luddiga projekt & föreläsningar vi har & har haft den senaste veckan. kemin ska vi inte prata om. egentligen borde jag inte sitta här & skriva. jag borde mata in ny information & kunskap kring nutrition & rörelseanalyser hit & dit, men jag orkar intee. men jag sjunger till joshua radin.. but i know ill be okay.

jag längtar bort & how lucky am i som skall åka iväg om exakt en vecka. ska bli skönt att åka själv igen. sitta på flyget & bara kunna fundera, lyssna & leva i sin egen värld utan att behöva tänka på någonting annat än bara det man gör här & nu, eller på andra saker eller personer också för den delen. jag behöver ganska snart bestämma mej för hur jag vill göra nästa år & vad jag, över huvud taget, vill me mitt liv just nu. egentligen. jag funderar att göra som lena i svensson svensson när hon ber allan att sätta fingret samtidigt som han blundar när hon snurrar på jordgloben. där fingret pekar, dit skall jag. men så vet jag att det känns såhär just nu på grund av allt i skolan. såhär blir jag. när det är mycket. jag vill göra allt, men samtidigt ingenting. & självklart går det ut över mitt pluggande, trots att själva studierna egentligen är hur roliga som helst. så trist att jag gör så. det måste bli ändring på detta! nu ska jag lägga mej & läsa lite näringslära & sedan sova. nu får det vara slut på klagandet.

have no envy, no fear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91