i always thought i would know

if i would fall in love

jag sitter i soffan & känner mej alldeles lyrisk. jag åker till herrljunga i morgon & om två dagar ska jag få träffa min bästa vän igen. det är ju helt otroligt efter att inte ha setts på nästan ett & ett halvt år. som jag saknat honom & det känns fortfarande overkligt att jag ska dit. hälsa på honom. se hur han numera lever sitt liv. det liv han förhoppningsvis inom en relativt snar framtid kommer förflytta sej ifrån för att flytta tillbaka hit, till sverige & möjligtvis till halmstad. lets hope so!

kläderna ligger ihopvikta på sängen & väntar på att bli nedpackade. det är rätt mycket som skall fixas innan dock. man vill ju inte behöva packa om sen heller. jag är bra på att glömma saker har jag för mej, eller nej, jag tror faktiskt inte jag brukar, peppar peppar. dock är jag jävligt nojjig kring det innan. passet är iaf framlagt sedan en vecka tillbaka & biljetten finns i min mail. funderar på om jag ska skicka den till ett par e-mails till om någonting skulle hända me min e-mail.

någonting annat som skall me är ju massa plugg-grejer. dock är det mesta i datorn, vilket skall skrivas ut innan avresa. i morgon får jag inte glömma att gå till make-up store & apoteket. höll på att glömma fixa me p-pillerna som är slut [& nej, det är inte sex jag relaterar till, det är att slippa ha den där jävla mensen när jag förhoppningsvis ligger på  playan]. oh, måste fixa adresser också. har ju lovat [främst mej själv den här gången] att skicka lite kort för en gång skull. jag är rätt dålig på det & hur underbar kul är det inte att få ett vykort som dimper ner i brevlådan? personligen älskar jag det såå.. why not. varför gör man inte det oftare egentligen? skickar vykort menar jag. det kan man ju göra härifrån me. halmstad liksom. aaha, vilospår [säger man så?] ja, ni ser, jag har minsann resfeber. sådan mor, sådan dotter, eller vad säger du mami? :)

jahaaaa, lyssnar på helt fantastisk musik & minns att jag absolut inte får glömma att ladda min ipod & inte glömma att ta me min laddare & min kamera & min kameraladdare & min mobil [trots att den just nu inte fungerar] & kims mobil & allt från apoteket, solskydd [ja, det finns sol där borta säger dem.. nästan så man glömt bort hur den ser ut]

shiit, det blev ett långt inlägg här nu, hörinte till vanligheten numera.

såhär glad är jag iaf just nu




Kommentarer
Postat av: mamma maria

Hej gumman! Jag har väl aldrig resfeber........vi ses i kväll.Kram, mamma

2008-11-19 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91