ja, jag kan ha fallit, kanske det

vilken dag!

underbar såklart. började me två timmars labb i anatomin & fortsatte sedan me ett par timmar tillsammans me en vän från reseledarutbildningen jag var på förra våren, johanna & ett par av hennes söta vänner. en lunch på hello & sedan en sväng på stan. nästa gång vi ses är i thailand då jag passar på att hälsa på henne där då hon skall dit som reseledare denna vinter. grymt va?!

dagen fortsatte me lite shopping & sedan till camilla & robert för att påbörja vårt fördjupningsarbete i nutritionen. känns bra att börja redan nu då jag åker bort om exakt två veckor idag!!! sjukt hur fort tiden går egentligen. jösses. efter ett par timmars pluggande drog vi till gymmet för att pumpa lite muskler & kondition. faktiskt riktigt kul att vara inne på gymmet för en gångs skull & inte i en gruppträningssal, händer inte alltför ofta gällande mej & när det väl händer är det bara kondition & mage/rygg som gäller. jag kan verkligen inte bestämma mej angående gym nu. jag trivs verkligen på sats, men tycker att nautilus verkar riktigt bra, mer särskild tanke på att det finns möjlighet att simma där. men men, får se. precis som camilla säger är sats riktigt mysigt! [dock skulle de behöva bygga ut här i halmstad!!]

ikväll har camilla, joanna & jag vart på vattenporten & fikat. min fika tog jag dock när jag kom hem vilken bestod av frusen kladdis me lite grädde. nu känns det som jag aldrig någonsin vill äta kladdkaka igen, så mätt men mums så gott det äär.

nu ska jag se lite på tv & eventuellt plugga litegrann. får väl se var kvällen bääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91