jag vill se skräckfilm

ikväll är jag sjukt sugen på att se en skräckfilm. men att se det ensam är ingen hit & det är ju det jag är. ja, ensam såklart. inget fel i det, men det är inte lika mysigt att se skräckis då iaf.

nu är det mindre än en vecka kvar till thailand & jag drömde mardrömmar om att jag glömde min biljett & att det var dåligt väder där borta. men men. det där me dåligt väder är ju inte hela världen, kan ju faktiskt vara rätt mysigt det me. dock blir man inte lika brun & det vill man ju helst bli. biljetten kommer jag inte glömma.

ikväll blev det spinning, precis som igår. drog till gymmet direkt efter ett par timmars skrivande hemma hos camilla & robert & det var så skönt. jag älskar spinning & känslan efteråt, älskar svetten, värmen & allt vad det innebär.

blir nog inte herrljunga i helgen. dock har jga nu fått höra att min laddare till mobilen åkt me till herrljunga & funderar på om jag borde åka hem & hämta den. sen funderar jag även på att strunta fullständigt i den. har så oerhört mycke att göra så har inte ens tid me mobil just nu. den kan lika gärna få vara away ett par dagar. ska nog överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91