mycket mycket, men härligt härligt

snart dags för mej att ta min andra vaccinationsspruta i serien twinrix. härligt härligt. efteråt blir det en cykeltur ut till eurostop för att jobba några timmar precis som igår & sedan eventuellt åka & träna. igår gjorde jag likadant efter en i princip likadan dag & då hade jga ingen kraft över huvud taget. me tanke på att jag gått i skolan sen åtta, cyklar fram & tillbaka till skolan & sedan fram & tillbaka till eurostop för att sedan stå upp & arbeta i sex timmar utan särskilt mycket att äta har kroppen inte mycket kraft kvar till träningen. dock måste jag erkänna mej stolt då jag höll mej på gymmet i 45 minuter & planerar att göra detsamma idag. vi får se hur det känns. har inte sovit så mycket inatt heller, me tanke på valvakan & yeeeeeeah, obama vaaann! så himla fint tacktal han höll alltså.

ja, nej, nu är det dags för mej att packa ihop my stuff & dra!

hoppas ni har en fantastiskt fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91