the question is

where i am in my relationship to you.

ni måste tycka jag är tjatig, men jag har inte känt så här på länge, om ens någonsin. jag vet inte vad det är, om det handlar om känslor kring den där personen eller om det bara är livet som får mej att känna såhär. det är många pusselbitar som fallit på plats det senaste & trots att denna dag kanske inte vart någon höjdar-dag & att det känns som att i morgon blir en aning vemodig så är allt egentligen bara bra.

you are the best thing, youre the best thing baby!


nya tag nu & jag har redan bestämt mej för vad för nyårslöfte jag kommer att ha. dock vet jag att söndagar tenderar att ofta lova en förminskning av alkoholintag. därför väntar jag bestämt me att utlova någonting. nu vill jag gärna drömma den dröm jag drömde i natt/morse & senare uppleva den i verklig form. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91