torsdag natt

oh laura är på i bakgrunden & jag tänker på förra hösten här i halmstad. min först. den var fin.. den här är ännu finare. jag känner mej så oerhört tacksam. livet känns helt fantastiskt. jag har just städat, men får vänta me att dammsuga till i morgon bitti. i morgon kväll efter jag varit & jobbat väntar finbesök även denna afton. helt otroligt vilken lyckost jag är som har underbara människor som väntar på mej utanför min dörr två fredagar i rad. fast i morgon ska vi faktiskt mötas på maxi.

idol i morgon. personligen orkar jag faktiskt inte bry mej om den där patetiska lars & det där patetiska bråket som rivit loss mellan olika parter där. lars är & förblir en riktig fåntratt i mina ögon. därmed ej sagt att jag inte tycker han har talang, för det har han. som fan.

jag minns hur jag nynnade me i it aint enough förra hösten. i need more than this. jag menade aldrig det mot någon annan än mej själv tror jag. jag försökte, men inte tillräckligt. dock vet jag idag att all den där viljan jag hade då men inte kunde ta till vara på på ett rättvist sätt har gett mej så sjukt mycket. tänk hur jävla bra vi är när vi reser oss från att ha legat på botten. när vi ställer oss upp. vilken styrka. vilket mod. vilken vilja.

den styrkan.. den finns hos oss alla. dock måste vi ofta söka & vilja & kämpa som fan för att finna den.

Kommentarer
Postat av: joanna

Postat av: joanna

Hoppas ni har mys ikväll. Jag har utmanat dig på en grej på min blogg, kolla :) Pusspuss och godnatt.

2008-11-08 @ 00:35:17
URL: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91