you are the best thing

precis som alla andra helgen tillsammans me anna har den här vart helt fantastisk!

men.. helgen började ju lite tidigare denna helg än vanligtvis. efter tentan i torsdags var det dags för lite tentafest & lugnt & stillsamt skulle det bli, vilket senare skulle bli någonting helt annorlunda. festen började här vid sju-tiden när robert & camilla kom förbi. lägenheten fylldes på me fler goa folk ifrån klassen & tillslut var vi endel & det var dags att gå vidare. bulls & club 4 & riktigt riktigt kul!




fredag morgon klockan sju var dock inte lika rolig när klockan ringde & det var dags att klä på sej & cykla till eurostop för att påbörja en tolv timmar lång arbetsdag. men me lite mat i magen & en jäkla massa glas vatten så var jag mej själv igen. faktum är att jag faktisk fick ett blodsockerfall & hölll på att svimma på morgonen, vilket jag inte tror enbart berodde på alkoholen som spridit sej så vackert i blodet dagen innan utan på grund av den oerhörda stress & press jag tidigare i veckan känt, släppte. att jag inte sovit särskilt mycket under övriga veckan gjorde väl heller inte susen direkt. men.. dagen gick bra & lika fort som vanligt & när klockan var halv åtta cyklade jag hem i mörkret & det fort. jag visste nämligen att någon särskild satt utanför min dörr & väntade på mej. ANNA! hon hade vart förbi hemköp & köpt räkor, vitlöksbröd & aioli & en massa annat gott som vi smaskade på under kvällen. så himla mysigt!



vid tio-tiden på lördag morgon vaknade vi utvilade & redo för en härlig frukost & en underbar promenad me klarblå himmel & strålande solsken över oss. vi begav oss mot västra stranden & visst var det somvi förväntat oss; helt fantastiskt. efter promenaden gick vi & handlade massa gott inför kvällen, gick hem & lagade senare tacogratäng. mums!! vid sju-tiden dök linn upp & ännu lite senare också linn [A] & jenny upp likaså. vi drack några glas vin & svamlade senare vidare till gastons där vi satt en bra stund & pratade & drack lite vin/drinkar. senare gick vi vidare till mårtenssons & tog stämpel för att sedan gå tillbaka till gastons. vid ett var vi redo att visa schlagergolvet inne på mårten hur dansen skulle ske & vi gick dit. släppte loss som fasen & hade hur kul som helst. [tills en psyksjuk kille dök upp, men han behöver vi ju inte ödsla mer tid på här inte!] vid tretiden bar det hemåt & efterfest på annas förfrågan väntade. helt galet kul kväll.




i dag vaknade vi, åt frukost & sedan gick till tågstationen där annas tåg väntade :( alltid lika ledsamt när vi skall åka ifrån varandra, men alltid är det me ett leende på läpparna då vi vet att vi haft en helt fantastisk tid tillsammans. vi har verkligen ALLTID kul me varandra. inom en snar framtid skall vi planera vår eventuella jorden-runt resa vi skall göra nästa år. men det berättar jag mer om när det är spikat!




eftermiddagen har jag spenderat tillsammans me christian & linda på prins bertils stig [en vandringsled längs havet här i halmstad] där vi gick en bra bit & sedan satte oss på en stock & blickade ut mot det stora blå me en kopp varm choklad i handen. & jösses, mina vänner, vad jag älskar halmstad.. men allra främst, vad jag älskar mina vänner!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuuud vilka vackra höstbilder! Hoppas du hade skoj igår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91