en tisdag per vecka

havet är underbart att promenera längs me. idag kunde jag inte sluta. men nu sitter jag här.. så till sist fick jag faktiskt vända.. dagen är i sitt mittersta läge & jag har hunnit me massvis. morgonpromenad me camilla, skriva klart ett arbete, plugga anatomi, promenad längs havet, lagat mat, städat lite & ja.. sett på the hills! pratat me anna också. bokat sling-tid innan thailand. det hinns me mycket när man går upp i tid på morgonen. det är lovely tycker jag. ikväll ska linn, camilla & joanna komma över & så ska vi laga mat & så. komemr bli jättemysigt, särskilt me tanke på hur längesen det var vi sågs. 
 
nu måste jag fortsätta städningen! ser inte alls vackert ut för tillfället.

puss på er sötisaR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91